czwartek, 7 marca 2013

PRZEPRASZAM ;))

Hej. Przybywam do Was dziś z małą informacją, a w sumie podziękowaniami. Chcę Was najpierw przeprosić na chujowy rozdział... Po przeczytaniu jednego z komentarzy, po raz kolejny preanalizowałam fabułe tego co napisałam i doszłam do wniosku, ze jest do dupy.. Przepraszam za to. Chcę podziękować teraz @WorldWithMagic za jej właśnie komentarz. To on zmusił mnie do przeanalizowania tego i masz rację, w tym rodziale jest wszystko bez sensu, ale chcę Wam to wynagrodzić. Tak więc już zabieram się za kolejny rozdział, ale tym razem przemyślę wszystko sto razy zanim dodam i będzie myslę dłuższy niż ten. Spodziewajcie się go koło niedzieli woeczorem albo poniedziałku. To zależy jak się wyrobię, bo w niedziele są chrzciny mojego braciszka - Jasia i nie wiem jak wrócę dod omu, tak więc no. Jeszcze raz dziękuje  i naprawdę Was przepraszam ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz